Ikväll är det fest och Eddies som gäller!
Härligt värre, dock vet jag inte vart jag ska befinna mig nånstan!
Antingen hos Bella på förfest med tjejerna och en massa andra
eller här hemma med Christian och grabbsen framför Sverige-matchen
på den nya TV-n.

Hmm, svårt val det dära!

Jag vill heller inte gå ut så tidigt som vi antagligen ska göra också....
Njaaa, jag har inte bestämt mig riktigt än.
Får överlägga lite med mig själv när jag har lite "ME-TIME" sen!

Varit och fikat med Mika och Terese precis!
Mina flickor det!! Kommer sakna er massor!!!<3


Har försökt få tag på dig hela veckan nu, men du verkar tydligen
inte vilja träffa mig.
Skulle vara snällt om du ville skicka ett litet sms tillbaka och säga det
så jag vet.... Men det kanske är för mycket begärt, jag vet inte.
Eller så är det bara jag som är elak igen...
Aja...

Nu ska jag blixtstäda här till mina nya älsklinglåt "Det var en gång en fågel"

Vi ses i dimman!
Jag kommer vara fylld av Black Tower och vara på topphumör!!!

LOVE!

0 kommentarer: