Världen har blivit frälst.
Serien "Heroes" är det nya på tapeten.
Ganska nykommen till Sverige. Kunde först ses på Canal +
och nu på TV 4.
Jag såg den dock samtidigt som den gick i USA och min serie-galne
pojkvän tyckte att jag ville se den.

Bra eller dålig?
Frågan om.
Ibörjan tyckte jag att den var bra...riktigt bra...underbart bra!
Spännande och lite gullig på sina ställen.
Meeen... jag tröttnade.
Det blev för mycket för min lilla hjärna att hålla koll på.

Är han elak? Vad gör han där? Känner dom två varandra?
Vem är hon då? Men dog inte han?

To many questions, och Christian tröttnade på att svara. Hihi.
Jag la ner.
Allt hoppande mellan karaktärerna blev för mycket för mig.

Så, jag återvände till min troget älskade serie:
VÅRA BÄSTA ÅR!

Kommer jag bli sågad, slaktad och avskydd för detta?
So let it be!

1 kommentarer:

Terese sa...

Du kommer nog inte bli sågad, slaktad eller avskydd... Dina vänner kommer bara lämna dig. =P