Ni har ju alltid funnits här!
Sedan gymnasiet har vi umgåtts så mycket!
Alla vi tjejer!
Festat, fikat, sett på film, skvallrat, skrattat, gråtit (nån gång väl??)
All den tiden har man tagit för givet, så man glömmer av att uppskatta den!

Men nu... Imorrn åker ni!
Ni kommer inte vara här för att gå ut på lördag.
Jag kommer inte kunna skicka ett sms och fråga om ni vill se på film
nån kväll.
Vem ska nu vara min personliga mascara-borttagare, Marika?
Och vem ska jag krama under mina kram-beroenden, Terese?

Jag hoppas verkligen att ni får det super i London!

Eftersom jag vet hur mycket ni båda gillar Stockholm så
kommer jag alltid tänka på er när jag hör "Stockholm inatt"
med Peter Jöback. Det är eran låt!

För att samla ihop allt jag vill säga till er
så finns det tre ord som inkluderar allt:

Jag älskar er!

Kommer sakna er!

Puss!

1 kommentarer:

Marika Leijon sa...

Jag kommer så sakna dig också! Verkligen! Svårt att tro att vi inte kommer ses på ett tag.. Jag älskar dig med Mathilda! <3