Jag är partysugen!
Så pass partysugen så jag väljer att åka med
mina kompisar till Kronan i Vara imorrn.

Men varfööööör Kronan, tjejer???
Vad är det för fel på Eddie's??

Då kan man gå dit när man vill
Gå hem när man vill
Träffa på nån trevlig person man känner

Vad händer på Kronan?
Du behöver inte åka dit, läs om det i Polisronden
istället!

MEN!
Jag är som sagt partysugen så jag åker med.
Försöker övertala mina älskliga pojkvän också!
We'll see!

Rackeby möter Essunga på hemmaplan imorrn
och jag ska gå och lägga mig nu!

Peace
Love
Över
och
ut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att du inte behöver åka med om du inte vill va?
Å vissa kanske känner folk i Vara också :O
Och till skillnad från Eddie's så kommer det faktiskt folk till Kronan!

Anonym sa...

Ja va fan, det blir vad man gör det till :D