Läste just en blogg som fick mig att gråta.

Daniel, du skrev att jag skulle fråga mig själv om det jag och Sanna
hade verkligen var så speciellt som jag tror.....
Du har ingen aning.

I samma veva som du gjorde entre i hennes liv så lyckade du fixa så att
vi andra försvann bort från det.
Varför??
För att vi är svenska?
Ve och fasa! Nationalitet verkar ju spela väldigt stor roll för dig.
För att vi var nära vänner med henne och spenderade mycket tid ihop?
Ojdå...kände du dig utanför??

Du frågade vad vi tyckte att Sanna skulle göra när vi inte gillade
hennes pojkvän.
Ja, tror du verkligen att så många tjejer och killar kan ha fel??
Det måste ju bero på något... Ingen annan av våra pojkvänner har ju haft problem
med kompisarna tidigare.

Just nu så kan jag säga rent ut att jag inte gillar dig det minsta!
Och det är för att du har sårat mig rejält med att tro dig veta något om
min och Sannas vänskap och dessutom smutskastat den genom att säga
att den antagligen inte var värd något.

Fy fan!

0 kommentarer: