Hemkommen från Stadsträdgården där jag och min kära familj har lyssnat
på bandet "Eileen". En grupp killar och tjejer från Lidköping som spelar irländsk musik.
Shiiiit.... Dom var så bra!

Tänk om man kunde spela fiol på det sättet. Helt otroligt!

Lite säckpipa hann vi med också. Haha...första låten var bra och rolig att lyssna på
men sen blev det för gnälligt.

Pappas roliga skämt också:

"I Skottland spelar dom på säckpipa och i Turkiet
spelar dom på vattenpipa"

hehe, Humor!

Ont i ryggen efter det fruktansvärt dåliga lyftet jag gjorde på jobbet igår.
Att jag aldrig lär mig!
Suck!


Orkar inte med den här skiten mer nu....
Allt tjafs...Det leder ju inte till nånting.
Det blir varken bättre eller sämre.
Sämre kan det iallafall inte bli. Tror vi har nått toppen alltså.

Vad han än säger, vad han än tror
så älskar jag dig Sanna, och jag saknar dig!
Det är därför jag hetsar upp mig och skriver och säger som jag gör.

Men jag hoppas att du inte tycker att våran vänskap inte har
betytt nåt. För det skulle såra mig mer än något annat.

Tack för igår, tjejer!
Älskar er tusenfalt!

0 kommentarer: