Jajjemen, i veckan är det bara jobb, jobb, jobb!
Idag är jag ledig dock! Behövligt efter att ha jobbat sönder mig i tre dagar!
Inte fysiskt jobb direkt, men 100% psykiskt! Och det TÄR! Tro mig!

Men iallafall, jobbar fredag, lördag och söndag! Jaaa! Härligt!!
Men nästa vecka är lite softare dock... Även om jag jobbar tre K-turer på rad! (13.30 - 21.30)
Det suger en smula... Men jag jobbar ihop med Anette dom tre kvällarna och det är alltid roligt!!=)


Snart hem till mamma och pappa nu och äta tacopaj och kolla på film!
Skulle åkt upp till kullen idag egentligen... men jaa, vädret tillät inte det idag som vanligt.

Partysugen by the way!!!!!
Blir Måndaxklubben på måndag!!!!!
Härligt! Oooo...trava på stället, trava på stället...!;)

Ska dra mig nu för att borsta mina små bissingar!

0 kommentarer: