Så var det fredag igen då! Mysig dag det där! Fast inte när Christian jobbar svin-turen och börjar kvart i ett! Snacka om att spendera hela dan på jobbet. Trist!

Men idag var vi duktiga och samlade vuxenpoäng genom att åka till stan och köpa duschdraperi (med rosa rosor på! Vem är det som bestämmer i vårat förhållande?? Hehe) och en ugn! Så nu är jag 2500 fattigare. Suck. Men men, vi måste ha en! Blir galen snart om vi inte kan göra mat hemma! I början var det roligt att äta ute men usch vad man tröttnar! Sen är det dyyrt också.

Jeje, nu är jag iallafall hemma hos mor och far! Är ju här och lånar deras internet när vårat inte är uppkopplat än. Sen är ju Resturang Furustigen alltid öppen också...hehe!

Nästa vecka ska jag jobba natt för första gången i mitt liv! Ska gå bredvid natten mellan måndag och tisdag och tisdag och onsdag! Hoppas det blir bra! Sen ska jag jobba nästa söndag också. Härligt att få lite jobb. Finns även några tjänster jag ska söka nu, så jag hoppas på det bästa!

Nepp, dags att ordna nåt att äta innan jag imploderar!

Take Care!

0 kommentarer: