Är det inte underbart hur olika alla människor tycker egentligen??
Konstaterade detta med min vän Terese häromdan.

Vi två har så otroligt olika film- och musiksmak som man kan ha tror jag! (Hehe)

Men är det inte ofta så om man tänker efter?
Jag kan ju säga att det inte finns en enda av mina kompisar som har samma musiksmak som jag!
När dom lyssnar på band som jag aldrig ens hört talas om så spelar jag fortfarande "Cara mia" i mina
högtalare!


Olika syn på körkortstagning, studier, jobb, killar... Ja, en hel del med andra ord!

Men ändå... Så har jag dom mest fantastiska vännerna i hela världen!
Jag tänkte på det igår när vi låg på "Playan" och jag tänkte på det idag när vi kollade på fotboll.
Om nån utomstående skulle sitta och lyssna på våra samtal under en timme så skulle den personen
inte fatta nånting verkligen.


Mina härliga vänner är tjejer som man kan lita på oavsett!
Vad
man än skulle ta sig för att göra så står dom bakom.

Det är nästan så jag skäms en smula när jag inte tänker på detta oftare.
Eller säger det!
Jag borde överösa dessa guld-tjejerna med rosor varenda dag för att dom ska förstå
hur mycket dom betyder för mig!

För det gör ni, tjejer!
Tro mig!
Mer än ni kan ana!

Även om man har en viss person som man anförtror sig lite mer åt
så är det fantastiskt att ha så många underbaringar till vänner!

Petra Dahlin Marika Leijon Terese Persson Frida Jonsson Lovisa Ahlén Susanna Johansson

Jag lär av er, beundrar er och älskar er!



2 kommentarer:

Terese sa...

Jag lär av, beundrar och älskar dig också gumman. Tro inget annat.

Marika Leijon sa...

Älskar dig med Mathilda! Du är underbar! Du har också rätt, vi säger inte hur mycket vi uppskattar varandra tillräckligt! Du ska veta att jag älskar dig! <3